X







Leoš Janáček

29. 9.–1. 11. 2021
Leoš Janáček se je rodil sredi 19. stoletja, njegovo delo pa ga uvršča ob bok vrhunskim skladateljem glasbe 20. stoletja, kot so Igor Stravinski, Béla Bartók, Sergej Prokofjev in Alban Berg.

Leoš Janáček (1854–1928) velja za enega najizvirnejših in najtehtnejših čeških skladateljev.


2. Mednarodni bienale likovne vizije Etike(te) – Smeh 2021

16. 8.–26. 9. 2021
Smeh kot transformativna ali subverzivna izkušnja.


RISBA. SLIKA. KIP.

28. 6.–10. 8. 2021
Izbrana dela študentov Oddelka za likovno pedagogiko Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani.


Igor Papež: OTOKI ČASA

31. 5.–28. 6. 2021
Otoki časa privilegirajo minljivost, organskost in posledično obrabljenost nad zamenljivost, storilnost in razpoložljivost.


RDNM: KRKA SKOZI MOJE OČI

26. 3.–3. 5. 2021
Razstava fotografij, prispelih na nagradni fotografski natečaj Ribiške družine Novo mesto


PFUL: 1 + 1, 2020

13. 10.–9. 11. 2020
Razstava likovnih del Oddelka za likovno pedagogiko Pedagoške fakultete, Univerza v Ljubljani


Alojz Konec: VI.DI

21. 9.–12. 10. 2020
Razstavlja Alojz Konec, akademski slikar in srednješolski profesor likovne umetnosti. Na ogled je postavil svoje recentne slike zadnjih dveh let v olju in akvarelu. Osredotoča se na zaznavanje hitre, bežeče, fragmentirane, ovirane, zastrte in indirektne realnosti. Slavi življenje in energijo vividnih barv na belini, na kateri žarijo v zanosnih potezah čopiča na samem robu prepoznave.


DLU Insula: BARVA IN KAMEN

9. 3.–13. 4. 2019
Razstavljajo gostje DLU Insula iz Izole:
Mira Ličen, Vojc Sodnikar Ponis, Tomo Vran, Marko Zelenko


Andreja Schwenner: VMESNI PROSTOR

10. 2.–9. 3. 2020
Andreja Schwenner je svojo likovno pot poiskala v slikarskem zapisovanju Dolenjske pokrajine. Gre za povsem subjektivno odzivanje na motiv stvarne, resnične pokrajine, ki jo želi združiti z neko reprezentacijsko razsežnostjo, ki se ne nanaša zgolj na objektivno, stvarno pojavnost krajine, ki jo upodablja.


Tatjana Ratković Bosnić: MODRO

17. 1.–9. 2. 2020
"Da bi se sprejelo umetniško delo v  celoti, se  mora uporabnik  postaviti v položaj umetnika, oziroma mora sam  zavzeti umetniško stališče."
Mića Popović, Izhodišče slike